ManagementKonsulenterne |
||||
Hvorfor skriver bladene aldrig om os? – Vi mener | ||||
December 2005
Hvorfor skriver bladene kun om de firmaer, som allerede er kendte i forvejen, og ikke om andre, som gerne vil være kendte. Som f.eks. os? Tja, det skyldes - undtagen for de store koncerner og børsnoterede virksomheder, som jo altid har mediernes interesse – ofte, at virksomhederne selv ikke gør noget for at få omtale! Her tænker vi ikke på mørkerøde tal på bundlinien, problemer med fagforeninger, massefyringer eller direktørens afgang - det skal nok komme i pressen - men på omtale, der giver et positivt billede af virksomheden. De virksomheder, der kommer positivt i bladene, bruger højst sandsynligt pressemeddelelser som et aktivt markedsføringsredskab. Gøres det rigtigt, er det en enkel, troværdig og relativt billig måde at opnå spaltemillimeterplads på. Men gør man det forkert, virker det slet ikke, og hvad værre er, har måske en negativ effekt på journalisterne. ManagementKonsulenterne har gode erfaringer med at udarbejde og udsende pressemeddelelser, men alternativt kan man også selv gøre noget ved det. I den forbindelse har ManagementKonsulenterne udarbejdet en informationsartikel "Brug pressemeddelelser og få mere omtale", som du kan få tilsendt gratis på e-mail, hvis det har interesse. Send os en mail eller ring på 39 65 55 22, hvis du ønsker at få artiklen tilsendt eller der er andet, vi kan gøre for dig. Henrik
Svava Mortensen |
||||
Partnere og netværk | ||||
Vi mener | ||||
Tilbage til forsiden | ||||
ManagementKonsulenterne
aps Ranunkelvej 14 2820 Gentofte Tlf. 39 65 55 22 Fax 39 65 58 22 www.manakon.dk info(at)manakon.dk |
||||